Jan van Setten
'Professioneel bruistablet' in woorden en daden
Jan van Setten is één van de meest energieke en gedreven docenten die we ooit tegenkwamen. Hij is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, commercie en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als docent door zijn aangenaam confronterende stijl, humor en energie. Je zit van de eerste tot de laatste minuut op het puntje van je stoel.
Bestsellers
Jan van Setten heeft een vlotte én productieve pen:
* Zijn eerste boek Hoe krijg ik ze zover? werd genomineerd voor managementboek van het jaar. Het stond ruim vier jaar (!) in de top 100 van Managementboek en zelfs 53 dagen op nummer 1.
* Het boek De Klantenfluisteraar stond al bij voorintekening in de top 10 van best verkochte boeken en bereikte ook de nummer 1 positie.
* In 2018 verscheen L.i.v.e: Het Leven Is Verwarrend Eenvoudig. Ook dat werd een bestseller en bereikte de nummer 2 positie.
* Het meest recente boek van Jan is: Weet wat je zegt over de verborgen kracht van taal.
8,95 als spreker
In November 2022 stond Jan van Setten op het podium bij DenkProducties in het seminar Psychologie van het Overtuigen. Met topsprekers als Robert Cialdini, Jitske Kramer, Jos Burgers, Remco Claassen en vele anderen. Jan werd -met afstand- de best beoordeelde spreker van allemaal met een 8,95 gemiddeld!
Wat gebeurt er met iemand als Jan van Setten wanneer hij van artsen te horen krijgt dat hij nog maar een jaar te leven heeft? Het overkwam Jan. En er gingen nieuwe vlammetjes branden: hij gaat bewijzen dat hij nog wél 27 jaar op de teller heeft. En hij gaat zijn levenslessen nóg actiever uitdragen.
Podcast serie
Dat laatste begon met een Denktank podcastserie die volledig viraal ging. Jans High Five of Life. In deze vijfdelige serie deelt Jan zijn beste lessen op 5 gebieden:
1. Live - het leven
2. Love - liefde, voor je werk en privé
3. Laugh - humor als medicijn en smeerolie
4. Learn - je bent nooit te fout om te leren
5. Leave ... a legacy: hoe zorg je dat je iets nalaat als je vertrekt
"Jan van Setten weet als geen ander hoe je de weerbarstige praktijk van het winnen van klanten met humor analyseert en de geesten op scherp zet. Verwarring is tenslotte ‘het voorportaal van nieuw inzicht."
MT Sprout