Ilse van Vaerenbergh
Ilse van Vaerenbergh leidt één van de meest klantgerichte bedrijven van België: Smartphoto.
Smartphoto uit Wetteren maakt gepersonaliseerde fotoproducten zoals fotoboeken, kaarten en cadeaus.
Hoe maken ze het verschil?
Ilse en Smartphoto hebben een zeer bewuste strategische keuze gemaakt: wij willen maar één ding: Happy Customers. En ALLE processen in het bedrijf zijn daarop ingericht.
Hoe merk je dat als klant?
Een paar voorbeelden. Waar gebeurd.
Als je als klant per ongeluk een typefout hebt gemaakt en je merkt het pas als je het gedrukte boek in handen hebt … krijg je van Smartphoto gratis een nieuw boek. Gratis.
Soms zit er onverwachte bloedspoed op een order. Bij een verjaardag, een bruiloft of ander feest. Smartphoto past de productie aan en zet ook medewerkers in als koerier om je product nog op tijd in huis te krijgen.
Ilse laat zien waarom en hoe het werkt
Ilse zit boordenvol voor mooie verhalen over wat er gebeurt als je de klant écht (maar dan ook echt hè) op de eerste plaats durft te zetten. Voor:
- De klantwaardering – met een NPS waar veel bedrijven alleen van kunnen dromen.
- De cultuur – wat betekent het om te werken in een bedrijf dat van haar klanten houdt?
- De resultaten – Smartphoto is in sneltreinvaart gegroeid tot Top 5 van Europa.