Customer Champions
Geheimen en gewoonten van kampioenen in klantgerichtheid
Let op: dit seminar is al geweest. Benieuwd welke seminars er wel op de kalender staan?
Elke organisatie heeft het in haar top 5 kernwaarden staan: de klant centraal. Alles wat we doen moet goed (nee … geweldig!) zijn voor de klant.
Klanten verwachten sublieme service
Klanten en klantrelaties veranderen voortdurend. Tech-giganten als Amazon en Coolblue zorgen voor sublieme klantervaringen en briljante service. Klanten raken gewend aan maatwerk, snelheid en een service van topniveau. En verwachten dat daarna ook bij jouw organisatie.
Goed is niet goed genoeg, subliem is de nieuwe standaard.
De Champions League van klantgerichtheid
Wat zijn de geheimen en gewoonten van bedrijven in de Champions League van klantgerichtheid? Wat doen ze écht anders? En wat kun jij daarvan leren? Steven van Belleghem beantwoordt deze vragen in dit fonkelnieuwe seminar van DenkProducties.
Dit is dé stoomcursus sublieme klantgerichtheid met Steven van Belleghem, Jos Burgers, Pieter Zwart (Coolblue) en Duncan Wardle (Disney).
Download de brochureProgramma
Customers the day after tomorrow
- Chatbots & Artificial Intelligence: dit moet je ervan weten.
- China bonkt op de deur met deze innovaties
- Hoe speel je hier nu al op in?
Steven van Belleghem
Kampioenen hebben fans. Hoe krijg je die?
- Met tevreden klanten schiet je weinig op.
- De twee manieren om fans te maken.
- Vanaf nu maken we: één fan per dag.
Jos Burgers
De menselijke factor in een AI wereld
- Digitalisering maakt de menselijke factor belangrijker
- Hoe maken jouw mensen het verschil?
- Bedrijven die dit briljant toepassen
Steven van Belleghem
Coolblue's obsessieve focus op klanttevredenheid
- Hoe bouw je een klantgedreven cultuur
- Hoe hou je die vast, ook als het bedrijf heel snel groeit
- Nieuwe kansen zien en verzilveren
Pieter Zwart
Klantrelaties veranderen... Voorgoed
- Hoe digitalisering klantrelaties verandert
- 3 trends waar elk bedrijf nu mee aan de slag moet
- De gewoonten van Customer Champions
Steven van Belleghem
Creating magic in your customer experience
- Disney’s customer experience secrets
- How to discover what customers really want?
- Creating a culture of customer focused innovation
Duncan Wardle blaast je van je stoel met Disney's klantgeheimen
Docenten
Meld je nu aan en krijg tips in je inbox
Een mini cursus. 5 tips in 5 dagen. Gewoon in je inbox. Praktische trucs en tools die je meteen kunt toepassen om klantgerichter te worden. Gratis, makkelijk en na 5 dagen stopt het vanzelf!